Menu
Your Cart

Poštovné a balné

SPÔSOB DORUČENIA A DOBA DODANIA

Tovar sa prevažne dodáva v demonte a je kvalitne zabalený v kartónoch, aby nedošlo k jeho poškodeniu.

Tovar zasielame na dobierku vzhľadom, že sa jedná v niektorých prípadoch o objemnejšie položky prostredníctvom prepravnej firmy Toptrans s.r.o., alebo kuriérskou službou Slovenskej pošty - pri menších objemoch. Tovar je tak isto možné vyzdvihnuť zo skladu po vopred dohodnutom tel.rozhovore. Dodávky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne. Priemerná doba expedície nášho tovaru sa pohybuje v rozmedzí 1 -30 dní od potvrdenia objednávky. Pri tovare ktorý nie je skladom Vás vopred upozorníme e-mailom alebo telefonicky na zmenu dodacej lehoty Vášho tovaru a budete mať možnosť objednávku stornovať, prípadne upraviť Vašu objednávku

Pri objednávke nad 1000.00€ doprava po celej Slovenskej republike ZADARMO.

Podľa naších skúseností pri objednávke pod 1000.00€  garantujeme prepravu po celej SR za 15

Naša prepravná firma.:

TOPTRANS EU, a.s. patrí v Českej republike a na Slovensku k najvýznamnejším spoločnostiam v oblasti poskytovania expresnej prepravy zásielok a logistických riešení. História spoločnosti TOPTRANS siaha do roku 1993, kedy zahájila svoju činnosť. Prepravné a logistické riešenia, ktoré ponúkame našim klientom prispôsobujeme ich požiadavkám a predstavujú spoľahlivé, nákladovo efektívne a technologicky inovatívne riešenia.

TERMÍNY

Dodacia lehota pri vnútroštátnych prepravách začína plynúť o 18. hodine v deň prevzatia zásielky a predstavuje:

a.) 24 hodín : štandardná dodacia lehota

b.) zvláštna dodacia lehota "TOPTIME" dopoludňajšie doručenie do 12:00

c.) zvláštna dodacia lehota "TOP-PRIVAT"- večerné doručovanie v čase 16.00- 20.00 hodín

d.) zvláštna dodacia lehota "TOP-WEEKEND" - sobotné doručovanie do 13.00 hodín

V dňoch pracovného voľna a pracovného pokoja dodacia lehota neplynie.

V prípade zvláštnej dodacej doba nás prosím kontaktujte, aby sme Vám vedeli upraviť Vašu objednávku/doručenie. na tel.č.: 0910/955 255

KOMFORTNÉ DORUČENIE

1.) TOP-COMFORT doručenie zásielky vrátane výnosu na poschodie, predpokladom je aktívna asistencia príjemcu, zásielka max. 100 kg*
2.) TOP-COMFORT Plus doručenie zásielky All-inclusive (2 pracovníci TOPTRANSU) priamo na miesto určené príjemcom (do bytu, kancelárie apod.), vrátane avizácie, rozbalenia, odvozu obalového materiálu a prípadne odvozu starého spotrebiča, zásielka max. 300 kg (jednotlivý kus max. 100 kg). Služba je poskytovaná v rámci miest so sídlom TOPTRANSU*.

* obe vyššie uvedené služby možete využívať i v násobnej podobe (napr. 2x "TOP-COMFORT" = zásielka max. 200 kg, 2x poplatok), jednotlivý kus vždy max. 100 kg

DOBIERKY

Na základe požiadavky príkazcu zabezpečí TOPTRANS inkaso dobierky od príjemcu a následný prevod vybranej čiastky na príkazcom určený bankový účet. Pri zásielkach na dobierku, ktoré nebudú prevzaté z dôvodu nesolventnosti príjemcu prestáva plynúť dodacia lehota.

Čiastka dobierky sa vyberá vždy v mene štátu doručenia. ČR (CZK) a SR (EUR)

SPÄTNÁ PREPRAVA

1.) Služba "štandardná obojsmerná zásielka" umožňuje odosielateľovi napríklad dodanie pokazených spotrebičov do zmluvných servisov a po oprave ich spätný návrat, prípadne zvoz prázdnych obalov, v ktorých bola pôvodne zabalená zásielka (kontajnery,boxy apod).

2.) Služba dodací list späť umožňuje odosielateľovi nechať si príjemcom, mimo bežného potvrdenia prepravného listu, potvrdi aj vlastný dodací list (prípadne hrubý príjmový doklad), ktorý je následne doručený späť na jeho adresu.

3.) Služba EPAL späť umožňuje odosielateľovi zriadiť si v TOPTRANSE euro paletové konto.

VRÁTENIE DOKLADOV

Služba, v rámci ktorej systém zabezpečuje, že pri odovzdávaní zásielky príjemcovi bude rozvozovým vodičom Toptransu okrem bežného potvrdenia o prevzatí na súpise Toptransu vyžiadané aj vydanie potvrdených dodacích listov, poprípade hrubého príjmového dokladu (hrubej príjemky) od preberajúcej spoločnosti.

AVIZÁCIA

1.) Telefonická avizácia pred doručením (avizácia vodičom):
V rámci tejto služby garantuje Toptrans, že rozvozový vodič systému v rozmedzí 1 hodiny a 2 hodín pred plánovaným doručením zásielky telefonicky skontaktuje príjemcu, spresní mu svoju okamžitú polohu a oznámi predpokladaný čas príjazdu.

2.) Telefonická avizácia pred zadaním do rozvozu:
Zásielka bude po svojom príchode na doručujúce depo Toptransu vyradená zo štandardného rozvozového režimu, adresát dostane o jej príchode telefonickú informáciu z dispečingu depa a rozvoz sa uskutoční v termíne, ktorý bude dohodnutý priamo s príjemcom.

3.) Automatická avizácia o príchode zásielky na e-mail príjemcu:
Po vstupe zásielky do skladu TOPTRANSU generuje systém automaticky na e-mail príjemcu správu s interaktívnym odkazom. Po odkliknutí sa adresátovi sprístupní aktuálna lokácia zásielky, ktorú očakáva. Ak je zásielka už zaradená do rozvozového okruhu, má zákazník k dispozícii aj meno doručujúceho vodiča a telefonický kontakt naň.

INFORMÁCIE

Existuje niekoľko variantov na získanie informácie o aktuálnom stave zásielky.

1.) Vyhľadávanie jednotlivej polokžy na internete na www.toptrans.sk podľa čísla zásielky, čísla kusu, prípadne podľa akéhokoľvek iného označenia, ktoré zákazník uviedol pri uplatnení objednávky (číslo faktúry, číslo skladovej pozície a pod.)

2.) e-mailové správy o nedodaných zásielkach vrátane textovej informácie o dôvode nedoručenia (napr. príjemca nemá hotovosť na úhradu dobierky, príjemca nebol zastihnutý a pod.) zasielané vodičom vo forme SMS v okamihu doručovania.

3.) Hromadné vyhľadávanie, ktoré umožňuje priebežné získavanie informácií o všetkých zákazkách špecifikovanej firmy (výhradne pre stálych zákazníkov systému).

Lehoty a dodacie doby do ČR.

TERMÍNY

Lehota prepravy do ČR začína plynúť o 18. hodine v deň prevzatia zásielky a predstavuje:

24 hodín : prepravy z regiónov Bratislava, Trenčín a Nitra

48 hodín : prepravy z regiónov Žilina, Bánská Bystrica, Poprad a Košice

V dňoch pracovného volna a pracovného pokoja dodacia lehota neplynie.

* Doplňkové služby typu TOPTIME, TOP-WEEKEND a TOP-PRIVAT možno využiť len při termíne 24 hodín.

DOBIERKY

  • Toptrans zabezpečuje pre svojich zákazníkov inkaso v hotovosti v ČR a prevedenie sumy na bankový účet v SR určený príkazcom. Dobierku je nutné uvádzať vždy v EUR. Na prepočet na KČ sa používa denný kurz/nákup banky VÚB, ktorú na tieto finančné operácie využívame.
  • Príkazca je povinný avizovať príjemcovi zásielku na dobierku iba v prípade, že neuvedie telefónne číslo a meno kontaktnej osoby príjemcu zásielky. Pri zásielkach na dobierku, ktoré nebudú prevzaté z dôvodu nesolventnosti príjemcu, prestáva plynúť dodacia lehota a v závislosti od dĺžky uloženia bude za takú zásielku doručujúcim strediskom TOPTRANSU účtované skladné.
  • Za sprostredkovanie dobierky do ČR a s tým súvisiace bankové prevody vyberá Toptrans poplatok 6,64.- EUR.


SPÄTNÁ PREPRAVA

  • Toptrans umožňuje svojim zákazníkom prepravujúcim zásielky do ČR využívať, tak ako po území SR, službu obojsmerná zásielka. Na základe požiadavky odosielateľa zabezpečí naše české depo pri doručovaní pôvodnej zásielky automaticky aj prevzatie tovaru na spätnú prepravu (prepravu prázdnych obalov, boxov a pod.; alebo napr. aj výrobkov po oprave v zmluvnom servise) a jeho bezprostredné doručenie pôvodnému odosielateľovi. 

VRÁTENIE DOKLADOV

  • Služba, v rámci ktorej systém zabezpečuje, že pri odovzdávaní zásielky príjemcovi bude rozvozovým vodičom Toptransu okrem bežného potvrdenia o prevzatí na súpise Toptransu vyžiadané aj vydanie potvrdených dodacích listov, poprípade hrubého príjmového dokladu (hrubej príjemky) od preberajúcej spoločnosti.

AVIZÁCIA

Telefonická avizácia pred doručením (avizácia vodičom):
V rámci tejto služby garantuje Toptrans, že rozvozový vodič systému v rozmedzí 1 hodiny až 2 hodín pred plánovaným doručením zásielky telefonicky skontaktuje príjemcu, spresní mu svoju okamžitú polohu a oznámi predpokladaný čas príjazdu. 

Telefonická avizácia pred zadaním do rozvozu:
Zásielka bude po svojom príchode na doručujúce depo Toptransu vyradená zo štandardného rozvozového režimu, adresát dostane o jej príchode telefonickú informáciu z dispečingu depa a rozvoz sa uskutoční v termíne, ktorý bude dohodnutý priamo s príjemcom.

Automatická avizácia o príchode zásielky na e-mail príjemcu:
Po vstupe zásielky do skladu TOPTRANSU generuje systém automaticky na e-mail príjemcu správu s interaktívnym odkazom. Po odkliknutí sa adresátovi sprístupní aktuálna lokácia zásielky, ktorú očakáva. Ak je zásielka už zaradená do rozvozového okruhu, má zákazník k dispozícii aj meno doručujúceho vodiča a telefonický kontakt naň.

INFORMÁCIE

Tak ako pri vnútroštátnych prepravách po SR, aj v tomto prípade existuje niekoľko variantov na získanie informácie o aktuálnom stave zásielky, ak bola určená pre príjemcu na území Česka.

1) Vyhľadávanie jednotlivej položky na internete na www.toptrans.sk podľa čísla zásielky, čísla kusu, prípadne podľa akéhokoľvek iného označenia, ktoré zákazník uviedol pri uplatnení objednávky (číslo faktúry, číslo skladovej pozície a pod.)
 
2) e-mailové správy o nedodaných zásielkach vrátane textovej informácie o dôvode nedoručenia (napr. príjemca nemá hotovosť na úhradu dobierky, príjemca nebol zastihnutý a pod.) zasielané vodičom vo forme SMS v okamihu doručovania.
 
3) Hromadné vyhľadávanie, ktoré umožňuje priebežné získavanie informácií o všetkých zákazkách špecifikovanej firmy (výhradne pre stálych zákazníkov systému).


Informácie k doručeniu zásielky:

1. V deň doručenia Vás kuriér bude kontaktovať telefonicky resp. smskou. Prípadné zmeny času a miesta doručenia je potrebné riešiť priamo s kuriérom, alebo kuriérskou spoločnosťou.

2. Zásielku je potrebné prevziať - podpisom na doručovacom hárku a uhradení prípadnej dobierky a až potom následne otvoriť.

3. Zásielky kuriéri doručujú po prvé uzamykateľné dvere čo znamená po vchodové dvere. Vynáška tovaru až priamo do bytu nie je zahrnutá v cene prepravy - doručenie Klasik.

4. NEPREBERAJTE POŠKODENÚ ZÁSIELKU!!! V prípade, že sa tovar napriek tomu rozhodnete prebrať skontrolujte jeho obsah a prípadne poškodenia za prítomnosti kuriéra. Kuriérovi podpíšte prevzatie tovaru až po dôkladnej kontrole tovaru a zapíšte toto poškodenie do preberacieho protokolu.
V prípadne zistenia poškodenia doručeného tovaru je potrebné bezodkladne nahlásiť danú reklamáciu na komfort@komfort-nabytok.sk alebo telefonicky 0910 955 255 a to najneskôr do 24 hodín od momentu doručenia. V opačnom prípade nebude možné reklamáciu poškodeného tovaru uznať.